2018
– grudzień
44 tydzień: 24-28.XII.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Projektem wykonawczym, przedmiarami i specyfikacjami technicznymi
- Zmiany do Projektu Budowlanego wynikające z uwag Zamawiającego
43 tydzień: 17-21.XII.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
• Projektem wykonawczym, przedmiarami i specyfikacjami technicznymi
• Zmiany do Projektu Budowlanego wynikające z uwag Zamawiającego
• Opracowanie operatu wodnoprawnego dla usług wodnych – złożenie wniosku do zaopiniowania
• Przekazanie projektów TOR do zaopiniowania
42 tydzień: 10-14.XII.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Projektem wykonawczym, przedmiarami i specyfikacjami technicznymi
- Zmiany do Projektu Budowlanego wynikające z uwag Zamawiającego
- Opracowanie operatu wodnoprawnego dla usług wodnych
41 tydzień: 03-07.XII.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Projektem wykonawczym
- Uzyskanie aktualnych wypisów z rejestru gruntów dla inwestycji
- Zatwierdzenie projektów podziałów dla powiatu łomżyńskiego
– listopad
40 tydzień: 26-30.XI.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowywanie projektu wykonawczego dla poszczególnych branż
- Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji ZRID wraz załącznikami
- Uzyskanie wypisów z rejestru gruntów dla inwestycji
- Przekazanie do zatwierdzenia projektu podziałów – powiat łomżyński
- Przekazanie do IK GWPOB
39 tydzień: 19-23.XI.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowywanie projektu TOR
- Opracowanie projektu wykonawczego dla poszczególnych branż
- Przekazanie do Zamawiającego i IK Projektu Budowlanego – rewizja nr 4
- Przekazanie do zatwierdzenia projektu podziałów – powiat ostrołęcki i łomżyński
38 tydzień: 12-16.XI.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Prace nad projektami podziałów oraz weryfikacja przez IK
- Opracowywanie projektu TOR
- Opracowanie projektu wykonawczego dla poszczególnych branż
- Przygotowanie zestawień tabelarycznych do wniosku ZRID
- Uzyskanie decyzji zatwierdzającej Dokumentację Hydrogeologiczną oraz Dokumentację Geologiczno-Inżynierską
- Przekazanie IK protokołu ZOPI
- Korekta projektu budowlanego zgodnie z uwagami po posiedzeniu ZOPI
37 tydzień: 05-09.XI.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Prace nad projektami podziałów
- Opracowywanie projektu TOR
- Opracowanie projektu wykonawczego dla poszczególnych branż
- Przygotowanie zestawień tabelarycznych do wniosku ZRID
- Przekazanie do Urzędu Marszałkowskiego skorygowanej DGI oraz GWPOB ( wersja elektroniczna)
- Przekazanie projektów podziałów dla powiatu ostrołęckiego i łomżyńskiego do IK celem zatwierdzenia
- Posiedzenie ZOPI
– październik
36 tydzień: 29-31.10.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Prace nad projektami podziałów
- Opracowywanie projektu TOR
- Opracowanie projektu wykonawczego dla poszczególnych branż
- Przygotowanie zestawień tabelarycznych do wniosku ZRID
- Przekazanie Projektu SOR do Zamawiającego do zatwierdzenia
35 tydzień: 22-26.10.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Prace nad projektami podziałów nieruchomości
- Opracowywanie projektu TOR
- Opracowanie projektu wykonawczego dla poszczególnych branż
- Przygotowanie zestawień tabelarycznych do wniosku ZRID
- Korekta rozwiązań projektowych i przygotowanie Projektu Stałej Organizacji Ruchu do Zamawiającego w celu zatwierdzenia
- Opracowanie Specyfikacji Technicznych oraz przekazanie części zakresu mostowego do Inżyniera Kontraktu oraz Zamawiającego do zatwierdzenia
- Opracowanie i przekazanie do Zamawiającego oraz IK dokumentacji: Geologiczno-inżynierskiej, Geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych oraz dokumentacji Hydrogeologicznej
- Przekazanie poprawionego Planu Działań Ratowniczych
34 tydzień: 15-19.10.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Prace nad projektami podziałów
- Opracowywanie projektu TOR
- Prace nad projektem wykonawczym
- Przekazanie do zatwierdzenia Planu Działań Ratowniczych
- Przekazanie sprawozdania z Prac Zespołu ds. oceny Znaczenia Zmiany do: ZLK w Siedlcach, Biura Bezpieczeństwa PKP PLK S.A., Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego
33 tydzień: 08-12.10.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Przekazanie Projektu Budowlanego oraz Projektu Linii Rozgraniczających – Rada Budowy nr 8
- Prace nad Projektem Geotechnicznym
- Prace nad projektami podziałów
- Opracowywanie projektu TOR
- Prace nad projektem wykonawczym
- Przekazanie do zatwierdzenia Panu Działań Ratowniczych
32 tydzień: 01-05.10.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Wprowadzenie do projektu rozwiązań zgodnie z przekazanym Uzasadnieniem Zarządcy Drogi do Audytu BRD
- Prace nad Projektem Budowlanym – wprowadzanie uwag
- Prace nad Projektem Geotechnicznym
- Prace nad projektami podziałów
- Opracowywanie projektu TOR
- Prace nad Projektem Wykonawczym
- Przekazanie dokumentacji: geologiczno-inżynierskiej do IK i Zamawiającego oraz złożenie do Urzędu Marszałkowskiego w celu zatwierdzenia
– wrzesień
31 tydzień: 24-28.09.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Wprowadzenie uwag IK oraz Zamawiającego do PB i PZT
- Prace nad uzupełniającą DGI, DH i GWPOB
- Prace nad projektami podziałów
- Opracowywanie projektu TOR
30 tydzień: 17-21.09.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Przygotowanie skorygowanej odpowiedzi na uwagi do audytu BRD zgodnie z postanowieniami na RB
- Wprowadzenie uwag do PB zgodnie z uwagami do audytu BRD
- Prace nad uzupełniającą DGI, DH i GWPOB
- Prace nad projektami podziałów
- Opracowywanie projektu TOR
29 tydzień: 10-14.09.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Korekta procedury SMS zgodnie z uwagami z ZLK w Siedlcach – przekazanie dokumentacji do podpisu do ZLK w Siedlcach
- Złożenie raportu POOŚ
- Prace nad uzupełniającą DGI, DH i GWPOB
- Prace nad nowymi zestawieniami działek do wniosku ZRID
- Prace nad projektami podziałów
- Opracowywanie projektu TOR
- Uzupełnienie podpisów do materiałów do uzgodnień styków z sąsiednimi odcinkami
- Przekazanie stanowiska Projektanta do uwag zgłoszonych w ramach procedury audytu BRD
28 tydzień: 03-07.09.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowanie przedmiarów dla etapu PB
- Przygotowane i uzgodnienie zakresu uzupełnienia do raportu POOŚ
- Prace nad uzupełniającą DGI, DH i GWPOB
- Prace nad nowymi zestawieniami działek do wniosku ZRID
- Prace nad projektami podziałów
- Opracowywanie projektu TOR
- Uzgodnienie styków z sąsiednimi odcinkami
- Przygotowanie stanowiska Projektanta do uwag zgłoszonych w ramach procedury audytu BRD
- Przekazanie 3 egz. Zatwierdzonego Projektu Robót Geologicznych
- Opracowanie i przekazania rewizji PDU i PDR
– sierpień
27 tydzień: 27-31.08.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowanie i przekazanie projektu budowlanego – rewizja nr 2 do IK i Zamawiającego w celu uzgodnienia
- Opracowanie i przekazanie wniosku ZRID do IK i Zamawiającego w celu uzgodnienia
- Prace nad uzupełniającą DGI, DH i GWPOB
- Prace nad projektami podziałów
- Opracowanie i przekazanie procedury SMS do PKP ZLK w Siedlcach w celu weryfikacji
- Uzyskanie opinii z KWP w Białymstoku do projektu SOR
- Opracowywanie projekt TOR
- Przekazanie materiałów do uzgodnienia styków z odcinkiem 1
26 tydzień: 20-24.08.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Wprowadzenie uwag do PZT i linii rozgraniczających
- Korekta rozwiązań projektowych zgodnie z przekazanymi uwagami do PB
- Prace nad wnioskiem ZRID i załącznikami
- Prace nad uzupełniającą DGI, DH i GWPOB
- Prace nad projektami podziałów
- Opracowanie procedur SMS
- Przekazanie do IK i Zamawiającego projektu linii rozgraniczających – do uzgodnienia
- Uzyskanie opinii do projektu SOR
25 tydzień: 13-17.08.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Odbyło się spotkanie z Inżynierem Kontraktu i Zamawiającym w sprawie przebiegu linii rozgraniczających
- Wprowadzenie uwag do PZT i linii rozgraniczających
- Opracowanie stanowiska Projektanta do uwag do PB
- Korekta rozwiązań projektowych zgodnie z przekazanymi uwagami do PB
- Prace nad wnioskiem ZRID i załącznikami
- Prace nad uzupełniającą DGI, DH i GWPOB
24 tydzień: 06-10.08.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Projektant przygotował skorygowany projekt KSZR przekazując do Wykonawcy w celu przekazania do IK i Zamawiającego celem zatwierdzenia
- Wprowadzenie uwag do PZT i linii rozgraniczających – zgodnie z ustaleniami ze spotkania z dnia 01.08.2018r.
- Przekazanie materiałów do uzgodnienia styków z sąsiednimi odcinkami
- Wykonanie analizy dróg publicznych i wewnętrznych w rejonie opracowania i przekazanie do Zamawiającego
- Uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych
- Uzyskanie zatwierdzenia projektu robót geologicznych
- Prace nad wnioskiem ZRID i załącznikami
- Uzyskanie uzgodnienia PB z PGE Warszawa
– lipiec
23 tydzień: 30.07-03.08.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Odbyło się spotkanie w sprawie uwag do linii rozgraniczających
- 08.2018 odbyło się spotkanie w siedzibie UG w Łomży w sprawie negatywnej opinii do ZRID. Na podstawie ustaleń ze spotkania Projektant przygotował komplet materiałów i przekazał do UG w celu wydania pozytywnej opinii
- Projektant złożył komplet materiałów do audytu BRD
- Złożono do zatwierdzenia IK i Zamawiającego Tom 2.2 Obiekty inżynierskie, Tom 2.8.1 i 2.9.1
- Opracowywanie uwag dotyczących wzoru umowy podwykonawczej
22 tydzień: 23-27.07.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Projektant otrzymał uwagi do przekazanego protokołu styku oraz załączników
- Projektant otrzymał komplet materiałów dotyczących styku z Zadaniem 3 z firmy EGIS Polska
- Przekazano skorygowany Plan Działań Ratowniczych oraz Plan Działań Utrzymaniowych
- Trwa uzgadnianie Projektu Budowlanego w MZDW w Warszawie
- Przekazano skorygowaną wersję raportu POOŚ do Zamawiającego
- Projektant otrzymał uwagi do materiałów do audytu BRD
21 tydzień: 16-20.07.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Przekazano materiały do uzgodnienia styku dla zadania I (do podpisu) – JPL Project
- Przekazano rewizję nr 1 Projektu Budowlanego oraz Projektu Zagospodarowania Terenu
- Przekazano materiały do audytu BRD
- Trwa uzgadnianie Projektu Budowlanego w MZDW w Warszawie
- Projektant otrzymał od Inżyniera Kontraktu uwagi do Planu Działań Ratowniczych oraz Planu Działań Utrzymaniowych
- Projektant otrzymał od Inżyniera Kontraktu uwagi do Projektu Budowlanego – Tom 2.8.1 i 2.9.1 (część formalno-prawna)
- Trwa wprowadzanie uwag do Raportu POOŚ
20 tydzień: 09-13.07.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Zostały złożone materiały do protokołu uzgodnienia styku z Zadaniem I
- Przekazano materiały do uzgodnienia linii rozgraniczających
- Zostało wszczęte postępowanie ws. udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie obiektów mostowych wykonanie przepustów na rowach melioracyjnych, przebudowa rowów melioracyjnych oraz sieci drenarskiej
- Trwa uzgadnianie projektów branżowych z gestorami sieci oraz Zarządcami Dróg i PKP
- Narada koordynacyjna ZUDP – Starostwo Powiatowe w Ostrołęce i Starostwo Powiatowe w Łomży
- Wprowadzenie do projektu budowalnego uwag Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego
19 tydzień: 02-06.07.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Trwa uzgadnianie projektów branżowych z gestorami sieci oraz Zarządcami dróg i PKP
- Odpowiedz/stanowisko na uwagi do Projektu Budowlanego
- Wprowadzenie do Projektu Budowlanego uwag Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego
- Przegląd prac projektowych w siedzibie Zamawiającego
- Przygotowanie i wysłanie materiałów do Audytu BRD
– czerwiec
18 tydzień: 25-29.06.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Trwa uzgadnianie projektów branżowych z gestorami sieci oraz Zarządcami dróg i PKP
- Odniesienie się do przekazanych uwag Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego do części Projektu Budowlanego
- Projektant przekazał uzupełninie do dokumentacji formalno-prawnej dla tomów:
– 2.4 Budowa kanalizacji deszczowej
- Przekazanie do Zamawiającego umów przyłączeniowych z PGE wraz z opinią Projektanta
- Złożenie do Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego Projektu Konstrukcji Nawierzchni – do uzgodnienia
17 tydzień: 18-22.06.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Narada koordynacyjna ZUDP – Starostwo Powiatowe w Ostrołęce i Starostwo Powiatowe w Łomży
- Projektant przekazał Zamawiającemu odpowiedzi na uwagi do linii rozgraniczających
- Projektant przekazał uzupełninie do dokumentacji formalno-prawnej dla tomów:
– 2.5 Budowa i przebudowa istniejących sieci wodociągowych
– 2.8.1 Oświetlenie układu drogowego
– 2.9.1 Budowa i przebudowa istniejących sieci teletechnicznych
- prace projektowe nad projektem docelowej organizacji ruchu
- złożenie do Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego projektu konstrukcji nawierzchni – do uzgodnienia
16 tydzień: 11-15.06.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowanie Planu Działań Ratowniczych oraz Planu Działań Utrzymaniowych i przesłanie do uzgodnienia przez Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu
- Uzgadnianie projektów branżowych z gestorami sieci oraz Zarządcami Dróg
- Projektant opracował i złożył do Wykonawcy analizę dostępności do dróg, analizę widoczności poziomej i pionowej, rysunki przejezdności
- Projektant złożył do Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu skorygowaną Koncepcję Systemu Zarządzania Ruchem (rewizja nr 1)
- Projektant wystąpił do zarządców dróg o opinię do projektu stałej organizacji ruchu
- Projektant złożył do Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu materiały do audytu BRD
15 tydzień: 04-08.06.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowywanie i uzupełnienie projektu budowlanego w zakresie:
– układu drogowego w planie
– niwelety drogi głównej, węzła, MOP-ów, dróg poprzecznych i jezdni dodatkowych
– obiektów mostowych
– zagospodarowanie MOP-ów
– odwodnienia oraz branży sanitarnej
– przekładek istniejących sieci
– projektu docelowej organizacji ruchu
- Projektant przekazał Projekt Budowlany do weryfikacji przez Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu
- Opracowywanie Planu Działań Ratowniczych oraz Planu Działań Utrzymaniowych
– maj
14 tydzień: 28.05-01.06.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowywanie i uzupełnienie projektu budowlanego w zakresie:
– układu drogowego w planie
– niwelety drogi głównej, węzła, MOP-ów, dróg poprzecznych i obsługujących
– obiektów mostowych
– zagospodarowanie MOP-ów
– odwodnienia oraz branży sanitarnej
– przekładek istniejących sieci
– projektu docelowej organizacji ruchu
- Projektant przekazał Projekt Zagospodarowania Terenu do weryfikacji przez Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu
- Przekazanie Projektu Robót Geologicznych do Urzędu Marszałkowskiego celem zatwierdzenia
13. tydzień: 21-27.05.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
– projektowany jest układ drogowy w planie
– projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg poprzecznych i jezdni dodatkowych
– projektowane są obiekty mostowe
– projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
– projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
– projektowane są przekładki istniejących sieci
– trwają prace nad projektem docelowej organizacji ruchu
- Przekazanie kompletnego Projektu Budowlanego do Inżyniera Kontraktu oraz Zamawiającego do weryfikacji
- Przekazanie oklauzulowanej Mapy do celów projektowych do IK i Zamawiającego
12. tydzień: 14-18.05.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
– projektowany jest układ drogowy w planie
– projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg poprzecznych i jezdni dodatkowych
– projektowane są obiekty mostowe
– projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
– projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
– projektowane są przekładki istniejących sieci
– wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem
– trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu
– rozpoczęto prace nad projektem docelowej organizacji ruchu - Mapa do celów projektowych:
– Projektant złożył do Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnych i Kartograficznych mapę do celów projektowych w celu oklauzulowania - Projektant złożył trzy wnioski o wydanie decyzji wodnoprawnych
11. tydzień: 07-11.05.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
– projektowany jest układ drogowy w planie
– projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg poprzecznych i obsługujących
– projektowane są obiekty mostowe
– projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
– projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
– projektowane są przekładki istniejących sieci
– wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem
– trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu
– rozpoczęto prace nad projektem docelowej organizacji ruchu - Mapa do celów projektowych:
– Projektant złożył do Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnych i Kartograficznych mapę do celów projektowych w celu oklauzulowania - Projektant przekazał rewizję 1 Projektu Robót Geologicznych do Wykonawcy
- Projektant opracował i przekazał do Wykonawcy raport POOŚ
- Projektant opracowuje wnioski o wydanie pozwoleń wodnoprawnych
- Projektant otrzymał wypis z ewidencji gruntów dla inwestycji
10. tydzień: 30.04-04.05.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
– projektowany jest układ drogowy w planie
– projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg poprzecznych i obsługujących
– projektowane są obiekty mostowe
– projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
– projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
– projektowane są przekładki istniejących sieci
– wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem
– trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu
– rozpoczęto prace nad projektem docelowej organizacji ruchu - opracowywanie Projektu Robót Geologicznych rewizja 1
- opracowywanie raportu POOŚ
– kwiecień
9. tydzień: 23-27.04.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
– projektowany jest układ drogowy w planie
– projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg poprzecznych i obsługujących
– projektowane są obiekty mostowe
– projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
– projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
– projektowane są przekładki istniejących sieci
– wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem
– trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu
– rozpoczęto prace nad projektem docelowej organizacji ruchu - Mapa do celów projektowych:
– Projektant przekazał do Zamawiającego skorygowaną mapę do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej - Projektant otrzymał uwagi do Projektu Robót Geologicznych i jest w trakcie opracowania rewizji 1
- Projektant jest w trakcie opracowania raportu POOŚ
8. tydzień: 16-20.04.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
– projektowany jest układ drogowy w planie
– projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg poprzecznych i obsługujących
– projektowane są obiekty mostowe
– projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
– projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
– projektowane są przekładki istniejących sieci
– wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem
– trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu
– rozpoczęto prace nad projektem docelowej organizacji ruchu - Mapa do celów projektowych:
– Projektant otrzymał uwagi do mapy do celów projektowych - W ramach weryfikacji projektu budowlanego wstępnego Projektant otrzymał uwagi do linii rozgraniczających
- Projektant otrzymał zbiorcze zestawienie uwag od Zamawiającego do projektu budowlanego wstępnego i przedstawił stanowisko w powyższym zakresie
7. tydzień: 09-13.04.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
– projektowany jest układ drogowy w planie
– projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg poprzecznych i obsługujących
– projektowane są obiekty mostowe
– projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
– projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
– projektowane są przekładki istniejących sieci
– wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem
– trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu
– rozpoczęto prace nad projektem docelowej organizacji ruchu - Mapa do celów projektowych:
– Projektant otrzymał uwagi do mapy do celów projektowych - Opracowanie protokołu uzgodnienia styków z sąsiednimi odcinkami i przekazanie do uzgodnienia z Zamawiającym
- Opracowanie linii rozgraniczających oraz podziałów wewnętrznych
- Projektant otrzymał uwagi do projektu budowlanego wstępnego od Zamawiającego
6. tydzień: 03-06.04.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
– projektowany jest układ drogowy w planie
– projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg poprzecznych i obsługujących
– projektowane są obiekty mostowe
– projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
– projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
– projektowane są przekładki istniejących sieci
– wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem
– trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu - Opracowanie protokołu uzgodnienia styków z sąsiednimi odcinkami
- Opracowanie linii rozgraniczających oraz podziałów wewnętrznych
– marzec
5. tydzień: 26-30.03.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
– projektowany jest układ drogowy w planie
– projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg dojazdowych
– projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
– projektowane są obiekty mostowe
– projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
– projektowane są przekładki istniejących sieci
– wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem
– trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu - Mapa do celów projektowych:
– przekazanie Zamawiającemu mapy do celów projektowych w celu weryfikacji - Przekazania Zamawiającemu do zatwierdzenia Projektu Robót Geologicznych
4. tydzień: 19-23.03.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
– projektowany jest układ drogowy w planie
– projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg dojazdowych
– projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
– projektowane są obiekty mostowe
– projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
– projektowane są przekładki istniejących sieci
– wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem
– trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu - Wykonawca przekazał Zamawiającemu oraz Inżynierowi Kontraktu projekt budowlany wstępny, celem wstępnej weryfikacji przyjętych rozwiązań geometrycznych, przebiegu drogi w planie i profilu, przyjętego sposobu odwodnienia oraz wstępnej weryfikacji projektu pod kątem zgodności z PFU
- zakończenie prac nad projektem „Inwentaryzacji istniejącej zieleni”
3. tydzień: 12-16.03.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
– projektowany jest układ drogowy w planie
– projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg dojazdowych
– projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
– projektowane są obiekty mostowe
– projektowane jest odwodnienie oraz przekładki dla projektów branżowych
– projektowane są przekładki istniejących sieci
– wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem- trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu - Opracowywanie mapy do celów projektowych
– złożenie do Powiatowych Ośrodków Geodezyjnych - obliczenia hydrologiczno- hydrauliczne w celu sprawdzenia światła obiektów i przepustów
- opracowanie raportu z inwentaryzacji terenu istniejącego oraz inwentaryzacja przyrodnicza
- inwentaryzacja dendrologiczna
- obliczenia hydrologiczno- hydrauliczne w celu sprawdzenia światła obiektów i przepustów
- trwa opracowanie projektu „inwentaryzacji istniejącej zieleni”
- opracowanie projektu robót geologicznych
2. tydzień: 05-09.03.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowywanie projektu budowlanego:
– projektowany jest układ drogowy w planie
– projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg dojazdowych
– projektowane są obiekty mostowe
– projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
– wykonywana jest koncepcja Systemu Zarządzania Ruchem
– trwa opracowywanie aktualizacji analizy ruchu - Opracowywanie mapy do celów projektowych
– wprowadzenie niezbędnej korekty aktualizacji mapy w porozumieniu z Powiatowym Ośrodkiem Geodezyjnym oraz wykonanie dodatkowego pomiaru - obliczenia hydrologiczno- hydrauliczne w celu sprawdzenia światła obiektów i przepustów
- zakończona została inwentaryzacja dendrologiczna, trwa opracowanie projektu „inwentaryzacji istniejącej zieleni”
- Przygotowana i przekazano Program Zapewnienia Jakości dla części projektowej
- Trwa opracowanie ostatecznego zakresu robót geologicznych
– luty
1. tydzień: 19-23.02.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
– projektowany jest układ drogowy w planie
– projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg dojazdowych
– projektowane jest odwodnienie oraz przekładki dla projektów branżowych
– analiza istniejących odbiorników wód opadowych - Opracowywanie mapy do celów projektowych
– projektant otrzymał wstępną wersję mapy wraz z pomiarem
– opracowanie cyfrowego modelu terenu na podstawie wykonanego pomiaru geodezyjnego - obliczenia hydrologiczno- hydrauliczne w celu sprawdzenia światła obiektów i przepustów
- opracowanie raportu z inwentaryzacji terenu istniejącego oraz inwentaryzacja przyrodnicza
- inwentaryzacja dendrologiczna