2018

– grudzień

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Projektem wykonawczym, przedmiarami i specyfikacjami technicznymi
  • Zmiany do Projektu Budowlanego wynikające z uwag Zamawiającego

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
• Projektem wykonawczym, przedmiarami i specyfikacjami technicznymi
• Zmiany do Projektu Budowlanego wynikające z uwag Zamawiającego
• Opracowanie operatu wodnoprawnego dla usług wodnych – złożenie wniosku do zaopiniowania
• Przekazanie projektów TOR do zaopiniowania

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Projektem wykonawczym, przedmiarami i specyfikacjami technicznymi
  • Zmiany do Projektu Budowlanego wynikające z uwag Zamawiającego
  • Opracowanie operatu wodnoprawnego dla usług wodnych

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Projektem wykonawczym
  • Uzyskanie aktualnych wypisów z rejestru gruntów dla inwestycji
  • Zatwierdzenie projektów podziałów dla powiatu łomżyńskiego

– listopad

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowywanie projektu wykonawczego dla poszczególnych branż
  • Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji ZRID wraz załącznikami
  • Uzyskanie wypisów z rejestru gruntów dla inwestycji
  • Przekazanie do zatwierdzenia projektu podziałów – powiat łomżyński
  • Przekazanie do IK GWPOB

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowywanie projektu TOR
  • Opracowanie projektu wykonawczego dla poszczególnych branż
  • Przekazanie do Zamawiającego i IK Projektu Budowlanego – rewizja nr 4
  • Przekazanie do zatwierdzenia projektu podziałów – powiat ostrołęcki i łomżyński

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Prace nad projektami podziałów oraz weryfikacja przez IK
  • Opracowywanie projektu TOR
  • Opracowanie projektu wykonawczego dla poszczególnych branż
  • Przygotowanie zestawień tabelarycznych do wniosku ZRID
  • Uzyskanie decyzji zatwierdzającej Dokumentację Hydrogeologiczną oraz Dokumentację Geologiczno-Inżynierską
  • Przekazanie IK protokołu ZOPI
  • Korekta projektu budowlanego zgodnie z uwagami po posiedzeniu ZOPI

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Prace nad projektami podziałów
  • Opracowywanie projektu TOR
  • Opracowanie projektu wykonawczego dla poszczególnych branż
  • Przygotowanie zestawień tabelarycznych do wniosku ZRID
  • Przekazanie do Urzędu Marszałkowskiego skorygowanej DGI oraz GWPOB ( wersja elektroniczna)
  • Przekazanie projektów podziałów dla powiatu ostrołęckiego i łomżyńskiego do IK celem zatwierdzenia
  • Posiedzenie ZOPI

– październik

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Prace nad projektami podziałów
  • Opracowywanie projektu TOR
  • Opracowanie projektu wykonawczego dla poszczególnych branż
  • Przygotowanie zestawień tabelarycznych do wniosku ZRID
  • Przekazanie Projektu SOR do Zamawiającego do zatwierdzenia

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Prace nad projektami podziałów nieruchomości
  • Opracowywanie projektu TOR
  • Opracowanie projektu wykonawczego dla poszczególnych branż
  • Przygotowanie zestawień tabelarycznych do wniosku ZRID
  • Korekta rozwiązań projektowych i przygotowanie Projektu Stałej Organizacji Ruchu do Zamawiającego w celu zatwierdzenia
  • Opracowanie Specyfikacji Technicznych oraz przekazanie części zakresu mostowego do Inżyniera Kontraktu oraz Zamawiającego do zatwierdzenia
  • Opracowanie i przekazanie do Zamawiającego oraz IK dokumentacji: Geologiczno-inżynierskiej, Geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych oraz dokumentacji Hydrogeologicznej
  • Przekazanie poprawionego Planu Działań Ratowniczych

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Prace nad projektami podziałów
  • Opracowywanie projektu TOR
  • Prace nad projektem wykonawczym
  • Przekazanie do zatwierdzenia Planu Działań Ratowniczych
  • Przekazanie sprawozdania z Prac Zespołu ds. oceny Znaczenia Zmiany do: ZLK w Siedlcach, Biura Bezpieczeństwa PKP PLK S.A., Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Przekazanie Projektu Budowlanego oraz Projektu Linii Rozgraniczających – Rada Budowy nr 8
  • Prace nad Projektem Geotechnicznym
  • Prace nad projektami podziałów
  • Opracowywanie projektu TOR
  • Prace nad projektem wykonawczym
  • Przekazanie do zatwierdzenia Panu Działań Ratowniczych

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Wprowadzenie do projektu rozwiązań zgodnie z przekazanym Uzasadnieniem Zarządcy Drogi do Audytu BRD
  • Prace nad Projektem Budowlanym – wprowadzanie uwag
  • Prace nad Projektem Geotechnicznym
  • Prace nad projektami podziałów
  • Opracowywanie projektu TOR
  • Prace nad Projektem Wykonawczym
  • Przekazanie dokumentacji: geologiczno-inżynierskiej do IK i Zamawiającego oraz złożenie do Urzędu Marszałkowskiego w celu zatwierdzenia

– wrzesień

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Wprowadzenie uwag IK oraz Zamawiającego do PB i PZT
  • Prace nad uzupełniającą DGI, DH i GWPOB
  • Prace nad projektami podziałów
  • Opracowywanie projektu TOR

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Przygotowanie skorygowanej odpowiedzi na uwagi do audytu BRD zgodnie z postanowieniami na RB
  • Wprowadzenie uwag do PB zgodnie z uwagami do audytu BRD
  • Prace nad uzupełniającą DGI, DH i GWPOB
  • Prace nad projektami podziałów
  • Opracowywanie projektu TOR

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Korekta procedury SMS zgodnie z uwagami z ZLK w Siedlcach – przekazanie dokumentacji do podpisu do ZLK w Siedlcach
  • Złożenie raportu POOŚ
  • Prace nad uzupełniającą DGI, DH i GWPOB
  • Prace nad nowymi zestawieniami działek do wniosku ZRID
  • Prace nad projektami podziałów
  • Opracowywanie projektu TOR
  • Uzupełnienie podpisów do materiałów do uzgodnień styków z sąsiednimi odcinkami
  • Przekazanie stanowiska Projektanta do uwag zgłoszonych w ramach procedury audytu BRD

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowanie przedmiarów dla etapu PB
  • Przygotowane i uzgodnienie zakresu uzupełnienia do raportu POOŚ
  • Prace nad uzupełniającą DGI, DH i GWPOB
  • Prace nad nowymi zestawieniami działek do wniosku ZRID
  • Prace nad projektami podziałów
  • Opracowywanie projektu TOR
  • Uzgodnienie styków z sąsiednimi odcinkami
  • Przygotowanie stanowiska Projektanta do uwag zgłoszonych w ramach procedury audytu BRD
  • Przekazanie 3 egz. Zatwierdzonego Projektu Robót Geologicznych
  • Opracowanie i przekazania rewizji PDU i PDR

– sierpień

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowanie i przekazanie projektu budowlanego – rewizja nr 2 do IK i Zamawiającego w celu uzgodnienia
  • Opracowanie i przekazanie wniosku ZRID do IK i Zamawiającego w celu uzgodnienia
  • Prace nad uzupełniającą DGI, DH i GWPOB
  • Prace nad projektami podziałów
  • Opracowanie i przekazanie procedury SMS do PKP ZLK w Siedlcach w celu weryfikacji
  • Uzyskanie opinii z KWP w Białymstoku do projektu SOR
  • Opracowywanie projekt TOR
  • Przekazanie materiałów do uzgodnienia styków z odcinkiem 1

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Wprowadzenie uwag do PZT i linii rozgraniczających
  • Korekta rozwiązań projektowych zgodnie z przekazanymi uwagami do PB
  • Prace nad wnioskiem ZRID i załącznikami
  • Prace nad uzupełniającą DGI, DH i GWPOB
  • Prace nad projektami podziałów
  • Opracowanie procedur SMS
  • Przekazanie do IK i Zamawiającego projektu linii rozgraniczających – do uzgodnienia
  • Uzyskanie opinii do projektu SOR

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Odbyło się spotkanie z Inżynierem Kontraktu i Zamawiającym w sprawie przebiegu linii rozgraniczających
  • Wprowadzenie uwag do PZT i linii rozgraniczających
  • Opracowanie stanowiska Projektanta do uwag do PB
  • Korekta rozwiązań projektowych zgodnie z przekazanymi uwagami do PB
  • Prace nad wnioskiem ZRID i załącznikami
  • Prace nad uzupełniającą DGI, DH i GWPOB

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Projektant przygotował skorygowany projekt KSZR przekazując do Wykonawcy w celu przekazania do IK i Zamawiającego celem zatwierdzenia
  • Wprowadzenie uwag do PZT i linii rozgraniczających – zgodnie z ustaleniami ze spotkania z dnia 01.08.2018r.
  • Przekazanie materiałów do uzgodnienia styków z sąsiednimi odcinkami
  • Wykonanie analizy dróg publicznych i wewnętrznych w rejonie opracowania i przekazanie do Zamawiającego
  • Uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych
  • Uzyskanie zatwierdzenia projektu robót geologicznych
  • Prace nad wnioskiem ZRID i załącznikami
  • Uzyskanie uzgodnienia PB z PGE Warszawa

– lipiec

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Odbyło się spotkanie w sprawie uwag do linii rozgraniczających
  • 08.2018 odbyło się spotkanie w siedzibie UG w Łomży w sprawie negatywnej opinii do ZRID. Na podstawie ustaleń ze spotkania Projektant przygotował komplet materiałów i przekazał do UG w celu wydania pozytywnej opinii
  • Projektant złożył komplet materiałów do audytu BRD
  • Złożono do zatwierdzenia IK i Zamawiającego Tom 2.2 Obiekty inżynierskie, Tom 2.8.1 i 2.9.1
  • Opracowywanie uwag dotyczących wzoru umowy podwykonawczej

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Projektant otrzymał uwagi do przekazanego protokołu styku oraz załączników
  • Projektant otrzymał komplet materiałów dotyczących styku z Zadaniem 3 z firmy EGIS Polska
  • Przekazano skorygowany Plan Działań Ratowniczych oraz Plan Działań Utrzymaniowych
  • Trwa uzgadnianie Projektu Budowlanego w MZDW w Warszawie
  • Przekazano skorygowaną wersję raportu POOŚ do Zamawiającego
  • Projektant otrzymał uwagi do materiałów do audytu BRD

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Przekazano materiały do uzgodnienia styku dla zadania I (do podpisu) – JPL Project
  • Przekazano rewizję nr 1 Projektu Budowlanego oraz Projektu Zagospodarowania Terenu
  • Przekazano materiały do audytu BRD
  • Trwa uzgadnianie Projektu Budowlanego w MZDW w Warszawie
  • Projektant otrzymał od Inżyniera Kontraktu uwagi do Planu Działań Ratowniczych oraz Planu Działań Utrzymaniowych
  • Projektant otrzymał od Inżyniera Kontraktu uwagi do Projektu Budowlanego – Tom 2.8.1 i 2.9.1 (część formalno-prawna)
  • Trwa wprowadzanie uwag do Raportu POOŚ

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Zostały złożone materiały do protokołu uzgodnienia styku z Zadaniem I
  • Przekazano materiały do uzgodnienia linii rozgraniczających
  • Zostało wszczęte postępowanie ws. udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie obiektów mostowych wykonanie przepustów na rowach melioracyjnych, przebudowa rowów melioracyjnych oraz sieci drenarskiej
  • Trwa uzgadnianie projektów branżowych z gestorami sieci oraz Zarządcami Dróg i PKP
  • Narada koordynacyjna ZUDP – Starostwo Powiatowe w Ostrołęce i Starostwo Powiatowe w Łomży
  • Wprowadzenie do projektu budowalnego uwag Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Trwa uzgadnianie projektów branżowych z gestorami sieci oraz Zarządcami dróg i PKP
  • Odpowiedz/stanowisko na uwagi do Projektu Budowlanego
  • Wprowadzenie do Projektu Budowlanego uwag Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego
  • Przegląd prac projektowych w siedzibie Zamawiającego
  • Przygotowanie i wysłanie materiałów do Audytu BRD

– czerwiec

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Trwa uzgadnianie projektów branżowych z gestorami sieci oraz Zarządcami dróg i PKP
  • Odniesienie się do przekazanych uwag Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego do części Projektu Budowlanego
  • Projektant przekazał uzupełninie do dokumentacji formalno-prawnej dla tomów:

– 2.4 Budowa kanalizacji deszczowej

  • Przekazanie do Zamawiającego umów przyłączeniowych z PGE wraz z opinią Projektanta
  • Złożenie do Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego Projektu Konstrukcji Nawierzchni – do uzgodnienia

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Narada koordynacyjna ZUDP – Starostwo Powiatowe w Ostrołęce i Starostwo Powiatowe w Łomży
  • Projektant przekazał Zamawiającemu odpowiedzi na uwagi do linii rozgraniczających
  • Projektant przekazał uzupełninie do dokumentacji formalno-prawnej dla tomów:

– 2.5 Budowa i przebudowa istniejących sieci wodociągowych

– 2.8.1 Oświetlenie układu drogowego

– 2.9.1 Budowa i przebudowa istniejących sieci teletechnicznych

  • prace projektowe nad projektem docelowej organizacji ruchu
  • złożenie do Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego projektu konstrukcji nawierzchni – do uzgodnienia

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowanie Planu Działań Ratowniczych oraz Planu Działań Utrzymaniowych i przesłanie do uzgodnienia przez Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu
  • Uzgadnianie projektów branżowych z gestorami sieci oraz Zarządcami Dróg
  • Projektant opracował i złożył do Wykonawcy analizę dostępności do dróg, analizę widoczności poziomej i pionowej, rysunki przejezdności
  • Projektant złożył do Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu skorygowaną Koncepcję Systemu Zarządzania Ruchem (rewizja nr 1)
  • Projektant wystąpił do zarządców dróg o opinię do projektu stałej organizacji ruchu
  • Projektant złożył do Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu materiały do audytu BRD

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowywanie i uzupełnienie projektu budowlanego w zakresie:

– układu drogowego w planie

– niwelety drogi głównej, węzła, MOP-ów, dróg poprzecznych i jezdni dodatkowych

– obiektów mostowych

– zagospodarowanie MOP-ów

– odwodnienia oraz branży sanitarnej

– przekładek istniejących sieci

– projektu docelowej organizacji ruchu

  • Projektant przekazał Projekt Budowlany do weryfikacji przez Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu
  • Opracowywanie Planu Działań Ratowniczych oraz Planu Działań Utrzymaniowych

– maj

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowywanie i uzupełnienie projektu budowlanego w zakresie:

– układu drogowego w planie

– niwelety drogi głównej, węzła, MOP-ów, dróg poprzecznych i obsługujących

– obiektów mostowych

– zagospodarowanie MOP-ów

– odwodnienia oraz branży sanitarnej

– przekładek istniejących sieci

– projektu docelowej organizacji ruchu

  • Projektant przekazał Projekt Zagospodarowania Terenu do weryfikacji przez Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu
  • Przekazanie Projektu Robót Geologicznych do Urzędu Marszałkowskiego celem zatwierdzenia

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:

– projektowany jest układ drogowy w planie

– projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg poprzecznych i jezdni dodatkowych

– projektowane są obiekty mostowe

– projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów

– projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna

– projektowane są przekładki istniejących sieci

– trwają prace nad projektem docelowej organizacji ruchu

  • Przekazanie kompletnego Projektu Budowlanego do Inżyniera Kontraktu oraz Zamawiającego do weryfikacji
  • Przekazanie oklauzulowanej Mapy do celów projektowych do IK i Zamawiającego

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
    – projektowany jest układ drogowy w planie
    – projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg poprzecznych i jezdni dodatkowych
    – projektowane są obiekty mostowe
    – projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
    – projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
    – projektowane są przekładki istniejących sieci
    – wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem
    – trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu
    – rozpoczęto prace nad projektem docelowej organizacji ruchu
  • Mapa do celów projektowych:
    – Projektant złożył do Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnych i Kartograficznych mapę do celów projektowych w celu oklauzulowania
  • Projektant złożył trzy wnioski o wydanie decyzji wodnoprawnych

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
    – projektowany jest układ drogowy w planie
    – projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg poprzecznych i obsługujących
    – projektowane są obiekty mostowe
    – projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
    – projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
    – projektowane są przekładki istniejących sieci
    – wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem
    – trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu
    – rozpoczęto prace nad projektem docelowej organizacji ruchu
  • Mapa do celów projektowych:
    – Projektant złożył do Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnych i Kartograficznych mapę do celów projektowych w celu oklauzulowania
  • Projektant przekazał rewizję 1 Projektu Robót Geologicznych do Wykonawcy
  • Projektant opracował i przekazał do Wykonawcy raport POOŚ
  • Projektant opracowuje wnioski o wydanie pozwoleń wodnoprawnych
  • Projektant otrzymał wypis z ewidencji gruntów dla inwestycji

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
    – projektowany jest układ drogowy w planie
    – projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg poprzecznych i obsługujących
    – projektowane są obiekty mostowe
    – projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
    – projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
    – projektowane są przekładki istniejących sieci
    – wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem
    – trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu
    – rozpoczęto prace nad projektem docelowej organizacji ruchu
  • opracowywanie Projektu Robót Geologicznych rewizja 1
  • opracowywanie raportu POOŚ

– kwiecień

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
    – projektowany jest układ drogowy w planie
    – projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg poprzecznych i obsługujących
    – projektowane są obiekty mostowe
    – projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
    – projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
    – projektowane są przekładki istniejących sieci
    – wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem
    – trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu
    – rozpoczęto prace nad projektem docelowej organizacji ruchu
  • Mapa do celów projektowych:
    – Projektant przekazał do Zamawiającego skorygowaną mapę do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej
  • Projektant otrzymał uwagi do Projektu Robót Geologicznych i jest w trakcie opracowania rewizji 1
  • Projektant jest w trakcie opracowania raportu POOŚ

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
    – projektowany jest układ drogowy w planie
    – projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg poprzecznych i obsługujących
    – projektowane są obiekty mostowe
    – projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
    – projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
    – projektowane są przekładki istniejących sieci
    – wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem
    – trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu
    – rozpoczęto prace nad projektem docelowej organizacji ruchu
  • Mapa do celów projektowych:
    – Projektant otrzymał uwagi do mapy do celów projektowych
  • W ramach weryfikacji projektu budowlanego wstępnego Projektant otrzymał uwagi do linii rozgraniczających
  • Projektant otrzymał zbiorcze zestawienie uwag od Zamawiającego do projektu budowlanego wstępnego i przedstawił stanowisko w powyższym zakresie

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
    – projektowany jest układ drogowy w planie
    – projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg poprzecznych i obsługujących
    – projektowane są obiekty mostowe
    – projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
    – projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
    – projektowane są przekładki istniejących sieci
    – wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem
    – trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu
    – rozpoczęto prace nad projektem docelowej organizacji ruchu
  • Mapa do celów projektowych:
    – Projektant otrzymał uwagi do mapy do celów projektowych
  • Opracowanie protokołu uzgodnienia styków z sąsiednimi odcinkami i przekazanie do uzgodnienia z Zamawiającym
  • Opracowanie linii rozgraniczających oraz podziałów wewnętrznych
  • Projektant otrzymał uwagi do projektu budowlanego wstępnego od Zamawiającego

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
    – projektowany jest układ drogowy w planie
    – projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg poprzecznych i obsługujących
    – projektowane są obiekty mostowe
    – projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
    – projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
    – projektowane są przekładki istniejących sieci
    – wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem
    – trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu
  • Opracowanie protokołu uzgodnienia styków z sąsiednimi odcinkami
  • Opracowanie linii rozgraniczających oraz podziałów wewnętrznych

– marzec

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
    – projektowany jest układ drogowy w planie
    – projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg dojazdowych
    – projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
    – projektowane są obiekty mostowe
    – projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
    – projektowane są przekładki istniejących sieci
    – wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem
    – trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu
  • Mapa do celów projektowych:
    – przekazanie Zamawiającemu mapy do celów projektowych w celu weryfikacji
  • Przekazania Zamawiającemu do zatwierdzenia Projektu Robót Geologicznych

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
    – projektowany jest układ drogowy w planie
    – projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg dojazdowych
    – projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
    – projektowane są obiekty mostowe
    – projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
    – projektowane są przekładki istniejących sieci
    – wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem
    – trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu
  • Wykonawca przekazał Zamawiającemu oraz Inżynierowi Kontraktu projekt budowlany wstępny, celem wstępnej weryfikacji przyjętych rozwiązań geometrycznych, przebiegu drogi w planie i profilu, przyjętego sposobu odwodnienia oraz wstępnej weryfikacji projektu pod kątem zgodności z PFU
  • zakończenie prac nad projektem „Inwentaryzacji istniejącej zieleni”

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
    – projektowany jest układ drogowy w planie
    – projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg dojazdowych
    – projektowane jest zagospodarowanie MOP-ów
    – projektowane są obiekty mostowe
    – projektowane jest odwodnienie oraz przekładki dla projektów branżowych
    – projektowane są przekładki istniejących sieci
    – wykonywana jest koncepcja systemu zarządzania ruchem- trwa opracowanie aktualizacji analizy ruchu
  • Opracowywanie mapy do celów projektowych
    – złożenie do Powiatowych Ośrodków Geodezyjnych
  • obliczenia hydrologiczno- hydrauliczne w celu sprawdzenia światła obiektów i przepustów
  • opracowanie raportu z inwentaryzacji terenu istniejącego oraz inwentaryzacja przyrodnicza
  • inwentaryzacja dendrologiczna
  • obliczenia hydrologiczno- hydrauliczne w celu sprawdzenia światła obiektów i przepustów
  • trwa opracowanie projektu „inwentaryzacji istniejącej zieleni”
  • opracowanie projektu robót geologicznych

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowywanie projektu budowlanego:
    – projektowany jest układ drogowy w planie
    – projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg dojazdowych
    – projektowane są obiekty mostowe
    – projektowane jest odwodnienie oraz branża sanitarna
    – wykonywana jest koncepcja Systemu Zarządzania Ruchem
    – trwa opracowywanie aktualizacji analizy ruchu
  • Opracowywanie mapy do celów projektowych
    – wprowadzenie niezbędnej korekty aktualizacji mapy w porozumieniu z Powiatowym Ośrodkiem Geodezyjnym oraz wykonanie dodatkowego pomiaru
  • obliczenia hydrologiczno- hydrauliczne w celu sprawdzenia światła obiektów i przepustów
  • zakończona została inwentaryzacja dendrologiczna, trwa opracowanie projektu „inwentaryzacji istniejącej zieleni”
  • Przygotowana i przekazano Program Zapewnienia Jakości dla części projektowej
  • Trwa opracowanie ostatecznego zakresu robót geologicznych

– luty

W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:

  • Opracowywanie wstępnego projektu budowlanego:
    – projektowany jest układ drogowy w planie
    – projektowana jest niweleta drogi głównej, węzła, MOP-ów i dróg dojazdowych
    – projektowane jest odwodnienie oraz przekładki dla projektów branżowych
    – analiza istniejących odbiorników wód opadowych
  • Opracowywanie mapy do celów projektowych
    – projektant otrzymał wstępną wersję mapy wraz z pomiarem
    – opracowanie cyfrowego modelu terenu na podstawie wykonanego pomiaru geodezyjnego
  • obliczenia hydrologiczno- hydrauliczne w celu sprawdzenia światła obiektów i przepustów
  • opracowanie raportu z inwentaryzacji terenu istniejącego oraz inwentaryzacja przyrodnicza
  • inwentaryzacja dendrologiczna